Вер 28

Що таке SEO-стаття і як писати SEO-тексти. Керівництво замовника і копірайтера

Контент – один з ключових чинників ранжирування в сучасному пошуковому просуванні. Але застаріле уявлення про те, як його формувати, може не тільки перешкодити зайняти позиції, але і поставити проект в зону ризику по фільтрам і індексу. Задача: Написати текст на тему будівельних матеріалів, обсяг 2000-3000 зн. б.п., використовувати ключові слова: пісок будівельний, пісок кар’єрний, купити, Київ. […]

Вер 28

Робота з краулінговим бюджетом

Для яких проектів актуальний цей етап: Інтернет магазини. Сайти сервісів і продуктів, де є можливість відфільтрувати результати пошуку, провести їх сортування. Дошки оголошень. Краулінговий бюджет пошукового робота – кількість сторінок, яке він може обійти за один раз на сайті. Часто власники сайтів, прочитавши 1-2 статті по розкрутці сайтів за допомогою оптимізації фільтрів і тегів, створюють сотні […]